Babysmurf : bb gender,,, not excited yet... Cos not so fast will know right?? now v tired everyday is sleep; feel like a Pc of jelly... Sleep like 9pm, then 2-5pm sleep again, then 9pm sleep again.. I love this long weekend, I can keep sleeping!
Miraclehappens ; Hang on. Hope u get better soon! Mine was jia lat one week lose appetite, then comes n goes. Appetite good again, bb let me eat roasted duck, curry chicken, Xmas log cake n durian cakes for he last few days...
Luvnhope : I took mc for 7 days to rest before gg back to fet..
Hope 4 bb : ya acpuncture by dr Zou is always front 20min then back 20min. I went to see her at least 6 months ahead before I did my Ivf (ER).. Supposed to go twice a week but sometimes lazy so went once a week, nearer to the date like 2 months, I Try twice.
Joanne : maybe I go once 2 weeks or 3 weeks or a month to see laoshi; I see how is it goes along the way. if everything is going well; I feel generally quite good except tiredness; so reckon no need to go so often already... Mine singleton so not more simpler I guess. Moreover laoshi shld b bz over those ttc ones - let them hv more apptm slots. How r ur little ones? How often r u planning to go? Since u got double, is it ms and tiredness all double? How r u feeling? U try to stay relaxed ok? My frns ask me take it easy... everything in relaxed mode, don't so tensed up... I adopt this attitude.. guess it helps...